piątek, 8 stycznia 2021

Podsumowanie roku 2020

To był dziwny rok co tu dużo gadać.

Twórczo muszę przyznać, że też był intensywny. Jestem z prac , które powstały w tym roku naprawdę zadowolona.

Stworzyłam wiele prac decoupage: szkatułki, herbaciarki, ozdoby, stolik nawet biżuteria się znalazła.

Najbliższa mojemu sercu praca to 

Sikoreczkowa herbaciarka








W tym roku napisałam na blogu 42 posty .

Statystyki pokazują, że blog miał w 2020 roku 5,8 tyś wyświetleń.
Bardzo dziękuję, wszystkim odwiedzającym i obserwującym.

:):):)

Na koniec chciałabym dodać kolaż nie których prac 2020 roku.





Przeglądając prace, okazało się, że najczęściej
 ozdabianą rzeczą przezemnia było 
SERCE. 💙💖💛💜

To fakt uwielbiam je ozdabiać. Zrobiłam ich aż 14 szt. ;)

POZDRAWIAM 
SERDECZNIE


ZAPRASZAM NA NOWY TWÓRCZY ROK.
















 

1 komentarz: