niedziela, 23 lutego 2020

Fiołkowy tag


Fiołkowy tag zwiastujący wiosnę.
💜


Do wykonania tagu wykorzystałam serwetkę z fiołkami.
Aby wykonać kwiatki tworzące efekt  3d wykorzystałam folię termokurczliwą sospeso.
Bardzo łatwe w wykonaniu i trochę świetnej zabawy.
Myślę, że efekt  przestrzenny jest widoczny na zdjęciach.


Oczywiście postarzyłam farbą akrylową.
Cała praca jest zabezpieczona akrylowym lakierem.






Już niedługo zakwitną fiołki. 
Fiołki mają piekną nazwe łacinską Viola, i wiele odmian.
A najpiękniej pachną fiołki wonne.




Najbardziej rozpoznawalną odmianą rodziny Violaceae jest wszystkim znany fiołek ogrodowy, czyli popularny bratek.


Tag chciałabym zgłosić na wyzwanie na blogu


Tworząc tag zainspirowałam się drugą tablicą, a dokładniej kolorem fioletowym i fiołkami.
Choć ta hortensja jest też cudna , może coś powstanie ;)

Pozdrawiam 
💜💜💜







18 komentarzy:

  1. Niesamowity efekt, a fiołki jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wygląda ten efekt 3d, normalnie mnie zachwyciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny tag, ja kiedyś robiła szkatułkę z ta serwetką. Ona super się na daje do sospeso :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję, o szkatułka z tym motywem musi być cudowna. ;)

      Usuń
  4. Cudny tag! Fiołki wyglądają tak naturalnie :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. 👏 podobają mi sie tagi ale ten jest niezwykły bardzo piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny taguś <3 <3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa wsparcia. Nie zniechęcam się, a każdy miły komentarz dodaje skrzydeł 🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca. Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń