czwartek, 21 maja 2020

Brak czasu
Maj ogrodnika

Obecnie mam bardzo mało czasu na rękodzieło.
Maj to miesiąc intensywnej pracy w ogrodzie a zwłaszcza w warzywniku.

Ale już po woli wszystko co zaplanowane to posadzone. :)

Mam trochę zaległości na blogu przez to wysztko.

Popierwsze wygrane!!!

Wygrałam wiosenne candy na blogu
 Magiczny zakątek.
Dostałam piękne świąteczne jajo ozdobne i przydasie.
Bardzo dziękuję. 

Kolejne to podczas urodzin na blogu Świry rękodzieła również dostałam niespodziankę od Ewy z bloga https://hubka38.blogspot.com/



Dostałam piękny czekoladownik, pudełeczko a w nim bransoletkę, oraz bloczek papierów.
Oczywiście jeszcze przydasie. ;D
Bardzo dziekuję.

Wygrałam również wyróżnienie w wyzwaniu
 na blogu Klub Twórczych Mam.
W ramach tego wyróżnienia dostałam paczuszkę niespodziankę od jednej z twórczyń.
Banerek oczywiście na bocznym pasku bloga.

Dostałam piękną prace sami zobczcie.



Cudnie wykonane okienko obrazek.






Dostałam również całą mase przydasi: drewienka, serwetki, papiery ryżowe, farbę efekt marmuru oraz folie sospesso.

Bardzo bardzo dziękuję. 

Ostatnio miałam naprawdę szczęście. 
A teraz wracam na ogród 




Pozdrawiam cieplutko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz