środa, 25 marca 2020

Wiosenne serducho


Duże serducho z orchideami sospeso.
Druga strona to cudne magnolie na 
tle  błękitnego nieba.




Myślę, że zdjęcia ładnie uchwyciły trójwymiarowość kwiatów w technice sospeso.




Cała praca jest zabezpieczona lakierem akrylowym półmatowym.


Magnolia u mnie w ogrodzie narazie w pączkach. Czekam z niecierpliwością na jej kwitnienie, a mam dwie odmiany :D


Serducho zgłaszam na wyzwanie
Tablica 5


oraz
Konkurs marcowy na blogu 




Pozdrawiam 
trzymajcie się cieplutko
i cierpliwie zostańcie w domu.

😊



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam magnolie! Przepiękne serducho <3 dziękuję za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Również uwielbiam magnolie :D

      Usuń
  2. Ojacie pięknie wyglądają te magnolie na tych sercach <3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serce! Strasznie podoba mi się połączenie błękitnego tła z barwą magnolii (lubię takie kolorowe kontrasty, dodają mi takiej energii, że mogłabym chodzić/tworzyć jak nakręcona). :)
    A na drugiej stronie - chociaż nie znam się na tej technice - to trójwymiarowość kwiatów widać ładnie i wyraźnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne serce. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu świry Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń