niedziela, 2 lutego 2020

Wymianka 2x2
podsumowanie

Na blogu Klub Twórczych Mam
odbyła się wymianka 


Moją wymiankową parą była Lidia-Czarna Dama prowadząca bloga 

Z Lidią oprócz podstawowej wymianki przydasi i umilaczy zafundowałysmy sobie prywatną wymiankę.

Od niej dostałam przepiękną hafotwaną zakładkę 
w chabry.
Czyż nie piękna?





Ten haft taki drobniutki jak malowany.
Oraz brylok jabłuszko, który przypadł do gustu mojej małej Juli.
Również ma wyhafowane maleńkie jabłuszko.
Śliczny, pomysłowy, mały drobiazg.


Oczywiście w paczuszcze nie zabrakło przydasi i umilaczy.

Chciałam bardzo jeszce raz podziękować Lidi.
To była moja pierwsza wymianka w jakiej brałam udział i odrazu taka udana ;)

Ja dla Lidi wysłałam obrazek na plastrze brzozy.
Ten zimowy z ptaszorem, z drugiej strony z zajączkami.

A tak wyglądała cała wymianka.





Pozdrawiam ;)




3 komentarze:

  1. Ja Ci jeszcze raz bardzo gorąco za wszystko dziękuję, wspaniałe prezenty od Ciebie otrzymałam a ten plaster z ptaszkiem jest przepiękny :) Dzięki za super wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super udana wymianka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń