czwartek, 19 grudnia 2019

Ośnieżone zimowe piękności



Duże 12 cm bombki z ptaszorami.
Ptaszorki to gile zwyczajne, z ciekawostek powiem, że takie ładne niestety u tego gatunku tylko samce. Samiczki niestety nie mają tak strojnych czerwonych brzuszków.






A wracając do bombeczek to motyw ptaszków to serwetka.
Troszkę się pobawiłam i domalowałam gałązki i tło, przypruszyłam pastą śniegową, brokatem, a także wykorzystałam perełki w płynie.



Myślę, że wyszły ładne, delikatne i w zimowym klimacie. 



Na dokładkę do kompletu powstała butelka, która posłuży jako świecznik i ozdobny obrazek na bazie plasteru brzozy.







Cały komplet zgłaszam na wyzwanie w 


oraz na wyzwanie na blogu


Pozdrawiam cieplutko

WESOŁYCH ŚWIĄT 

💙💙💙






3 komentarze:

  1. Piękne prace! Bardzo mi się podoba uzyskany efekt ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace a ta buteleczka rewelacyjna :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne rzeczy, a już na tym plastrze drzewa... cudo!
    Napisałam do Ciebie maila w sprawie wymianki 2x2 w KTM

    OdpowiedzUsuń