niedziela, 7 maja 2017

Witam

Dzisiaj mała przeróbka  i nowe życie stolika 
dla małej księżniczki.
Stolik to część nie używanego drewnianego krzesła do karmienia.

Obecnie służy do układania zabawek, ale mam nadzieje, że moja mała kruszynka jeszcze nie raz przy nim usiądzie i będzie tworzyć piękne rysunki.




Wykorzystałam motyw bardzo dobrze znany,
ale jaki uroczy oraz magnolię i delikatne szablony.








Mój skromy stolik zgłaszam do wyzwań
w
Klubie Twórczych Mam.


oraz
w
Art-Piaskownica



Pozdrawiam wiosennie :D


5 komentarzy:

  1. Śliczna, delikatna praca, dziekujemy za udzial w wyzwaniu KTM i zyczymy powodzenia ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Stoliczek pierwsza klasa!! :) bardzo ładny :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stolik wyszedł cudownie! Bardzo dziewczęcy :)Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy stoliczek. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń