piątek, 19 kwietnia 2013

Dostałam drugie wyróżnienie :D:D:D:D 
Moje szczęście jest ogromne ;] Nominowana zostałam przez
za co bardzo dziękuję. 
Witam cię kochana jako obserwatora ;]

Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

O to moje odpowiedzi na zadanie pytania :

1)      Czarne, czy białe? - turkusowe ;> a tak szczerze to czarne 
2)     W trzech zdaniach: przeszłość, teraźniejszość, przyszłość? - życie ....
3)     Ulubiony deser? - truskawki ze śmietaną
4)     Co sprawia Ci największą radość? - uśmiech mojego ukochanego ;*
5)     Miejsce, które pragniesz odwiedzić? - Giewont ;P
6)     Wysokie góry, czy głębokie morze? - góry, góry góry!!!
7)     Najgorszą prawdę najlepiej.... ? - wypowiedzieć choćby była nie wiem jak zła
8)     Na co poświęcasz najwięcej czasu? - hmmm w tej chwili na pisanie pracy
9)     Jakie zwierzę lubisz najbardziej? - moją kotkę misię
10)  Ulubiona muzyka filmowa? - nie mam takiej ulubionej
11)   Lepsze spodnie, czy spódnica? - zależy od sytuacji, ale lepiej spodnie


Poniżej znajdują się moje pytania do osób z wytypowanych przeze mnie blogów:


1. Piekło czy niebo?
2. Jaką biżuterię nosisz najchętniej?
3. Dobra książka czy dobry film?
4. Złoto czy srebro, a może platyna?
5. Co cię najbardziej kręci?
6. Kawa czy herbata?
7. Która pora roku sprawia ci najwięcej radochy?
8. Jak byś miała jechać na bezludną wyspę co byś zabrała ze sobą?
9. Ulubiona muzyka?
10. Ulubiony kolor to...
11. Blog jest dla mnie...


Nominuję do zabawy :

Pozdrawiam ;]

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje prace.Cieszę się,że znalazłam Twój sieciowy zakątek-będę stałym gościem.Pozdrawiam i zapraszam w odweidziny.Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawki ze śmietaną hm... mniam :)

    OdpowiedzUsuń