wtorek, 21 lipca 2020

Kwiatowe pudełeczko


Owalne pudełeczko z łuby. Delikatne, letnie z motylami.
Świetnie się wpisuje w letnie klimaty, na drobiazgi i pamiątki z wakacyjnych wyjazdów. :D


Kwiatowy motyw ze spękaniami wykonanymi stęplem.
Na bokach cieniowane motyle.
W środku róża z papieru klasycznego, motylek malowany ręcznie.






Letnie pudełeczko zgłaszam na wyzwanie na blogu
Klub Twórczych Mam


Oraz na wyzwanie na blogu
Zielone Koty
Letnie opowieści


:D:D:D

Na koniec chciałabym wrzucić pare migawek z ogrodu.


Kwitnąca juka ogrodowa


Słoneczna gailardia obficie kwitnie.


Hosty jak co roku szaleją ;P


Ostróżeczki




Uwielbiam pelargonie 



Lantana ;)


Maleńka hortensja bukietowa dopiero pierwszy raz kwitnie



Pierwsza cukinia Tapir ;D

Pozdrawiam słonecznie 

😆😆😏



9 komentarzy:

  1. Pudełko idealne na letnie skarby :)
    Jakie Ty masz śliczne kwiaty w ogrodzie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również bardzo mi się podoba to letnie pudełko. Pozdrawiam lipcowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za kwiecisty post!, cudne to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super 😍. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująca interpretacja naszego wyzwania ;) Dziękuję za udział w wakacyjnym wyzwaniu KTM. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak, kwiaty potrzebują mnóstwa słońca do wzrostu :) super interpretacja tematu wyzwania :) Bardzo lubiłam ozdabiać swego czasu te łubiankowe pudełeczka (królował motyw świąteczny, bo następnie wypełniałam je pachnącymi piernikami...ale dawno nie widziałam tych pudełek w sprzedaży) Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń