niedziela, 9 lutego 2020

Serducho dwustronne



Duże serducho z bratkami.
Motyw kwiatowy to papier ryżowy Itd Collecion, podmalowany i wycieniowany.
Jak wyszło cieniowanie oceńcie sami. 
Pierwszy raz wykonałam cieniowanie w 
tak dużej skali.







Druga strona serca to cudowna serwetka w niebieskie róże.
Ten motyw jest tak uroczy, że postanowiłam nie postarzać ani cieniować.
Dzięki temu powstało serce w dwóch zupełnie różnych klimatach. 
Która strona ładniejsza???
Jak myślicie???
Serce będzie ozdabiać moje okno. ;)



Serducho chciałabym zgłosić na wyzwanie na blogu
Serce


oraz

oraz na blog


Pozdrawiam 
💙💙💙

16 komentarzy:

  1. Piękne serce!!! Zdecydowanie strona z bratkami bardziej mi się podoba. Świetnie podmalowałaś całość! Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie Ci wyszło, obie strony ładne, ale jak dla mnie to strona z bratkami ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszko.:) Bardzo podoba mi się strona z niebieskimi różami. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne serduszko. Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uwielbiam bratki i chyba ta wersja jest mi bliższa :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świat Pasji
    Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieskie róże przykuły moją uwagę, klasa sama w sobie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To niebieskie serduszko skradło moje serce :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji. Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń