poniedziałek, 27 maja 2019

Kuferek z damą


Duży kuferek 30x20 cm w eleganckich 
stonowanych barwach.
Na wieczku i w środku wykorzystałam transfer grafik 
na lakier altaks.
Ta dama mnie urzekła, jest lekko tajemnicza i pięknie prezentuje się w czarno-białej tonacji.



Motyle tej grafiki są poprostu boskie. 
Oczywiście w środku również nie zabrakło motyla.
Dół kuferka pomalowałam jasno szarą farbą 
i ozdobiłam ażurowym serduchem.
Serducho jest lekko opalizyjące czego na 
zdjęciach nie mogłam uchwycić.





Kuferek nie jest czysto biały, 
lekko go pochlapałam farbą.
Na zdjęciach w słońcu tego dobrze nie widać, 
ale jest jakby lekko postarzony. 






Moja kruszynka nie mogła wytrzymać 
i musiałam jej również zrobić zdjęcie z kuferkiem.
😊😊😊

Kuferek z damą w motyle zgłaszam do wyzwania 




oraz 
wyzwania na blogu 



Pozdrawiam







13 komentarzy:

  1. Normalnie mnie zauroczyła ta grafika z motylami. Piękna praca w stonowanych kolorach.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam DT DIY Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała grafika :) biel podkreśla jej urok :) dziękuję za zgłoszenie drugiej pracy w wyzwaniu w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna grafika! Kuferek wygląda na taki lekki i delikatny przez ten kolor bieli. Wspaniała praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY-zrób to sam. Życze powodzenia, pozdrawiam Magdalena DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  4. Строгая, лаконичная, гармоничная и красивая шкатулка! Спасибо за участие в задании блога Art рiaskownicа! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna grafika - nie potrzebuje już żadnych dodatków - fantastycznie prezentuje się na tym białym pudełku. Dziękuję za udział w wyzwaniu DT DIY Barbetka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY zrób to sam. DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna skrzyneczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY - DT Monika

    OdpowiedzUsuń